Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2007 16:26 - Как да се впишем сред новите колеги?
Автор: apa Категория: Лични дневници   
Прочетен: 907 Коментари: 0 Гласове:
0



Наскоро смених работата. Предишната определено не струваше, а пък на сегашната съм заложила много. Лошото в случая обаче е, че колегите са над моята възраст и определено нямаме допирни точки. Няколкото по-млади колеги са или на долния етаж (и отново нямаме връзка), или... са някак странни. А и всъщност какво се очаква от мен да направя, за да се "впиша" в картинката? Да ходя през два часа и да кисна в офисите им? Да си клюкарстваме "по женски", макар изобщо да не се познаваме и де факто - да нямаме за какво да си клюкарстваме? Не съм от този тип. Аз си падам леко аутсайдер, не се натягам за приятелство, а и трудно го завързвам. Чувствам обаче, че действайки по този начин ще ми е доста самотно (а пък се надявам да се позадържа).. Освен това и хората не са мой тип. Казах по-горе, че трудно завързвам приятелства. Пропуснах обаче да спомена, че когато насреща ми са "правилните" за мен хора това приятелство се получава някак си от само себе си. Явно тези просто не са. И въпреки това имам нужда от тях. Ако щете и само, за да не се чувствам като оцеляла след атака с биологично оръжие :/


Тагове:   как,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: apa
Категория: Лични дневници
Прочетен: 27081
Постинги: 12
Коментари: 12
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031